Ris/ros og klager

Her kan du give os ris og ros. Er der noget du er utilfreds med? Eller vil du fortælle om en god oplevelse? Vi vil meget gerne høre både godt og skidt, så vi kan rette op, forbedre og fortsætte i den rigtige retning. Skriv til os via formularen på denne side, og vi vender tilbage til dig, så hurtigt vi kan.

Ris og ros
Brug formularen "Ris og ros" her på siden. Vi svarer hurtigst muligt.

Du har mulighed for at oprette en formel klagesag, hvis du for eksempel mener, at du er blevet rådgivet forkert, har fået forkerte oplysninger mv. Din klage går til den klageansvarlige, underdirektør Poul Dahlgaard, der ser nærmere på sagen, og din klage starter et formelt sagsforløb. Brug formularen "Opret en formel klagesag".


Ankenævnet for Forsikring

Er du ikke tilfreds med resultatet af din klage til os, kan du klage til

Ankenævnet for Forsikring
Anker Heegaards Gade 2
1572 København V
Tlf.: 33 15 89 00 (åbningstid kl. 10-13)

Klagen skal formuleres i et særligt skema, der ligger på Ankenævnets hjemmeside www.ankeforsikring.dk.

EU-Kommissionens online klageportal
Du kan også indgive en klage over en vare eller tjenesteydelse, du har købt i Danica Pension via EU-Kommissionens online klageportal. Det er særlig relevant, hvis du bor i et andet EU-land.

Du kan sende din klage her: www.ec.europa.eu/odr
Når du sender din klage, skal du skrive vores mailadresse klageansvarlig@danicapension.dk
  • Udskriv
  • Sitemap
  • Tilføj denne side til dine bogmærker
 

Ris og ros

Hvis du vil klage til den klageansvarlige
stjerneangiver felter, som skal udfyldes.

  1.  
  2.  
  3.  
  4.  
  5.  
  6.  
  7.  
  8.  

Gå videre

Se leveringstider
Se for eksempel det antal dage, der typisk går, før du hører fra os, når du har sendt en anmeldelse.

Leveringstider – se tallene