Ny direktør i Danica Pension

10. august 2015

Lars Ellehave-Andersen tiltræder som ny direktør i Danica Pension

Pr. 1. september i år tiltræder Lars Ellehave-Andersen stillingen som midlertidig chef for Danica Pensjon i Norge. Efterfølgende vil han pr. 1. august 2016 tiltræde som ny kommerciel direktør (CCO) og medlem af direktionen i Danica-koncernen.

”Jeg er meget tilfreds med, at Lars Ellehave-Andersen har valgt at blive en del af Danica Pension. Lars har leveret solide resultater i sin karriere. Han kommer med et indgående kendskab til virksomheder på alle niveauer og til arbejdsmarkedets parter, og han kan dermed bidrage yderligere til at styrke Danica Pensions kunderelationer. Lars er ambitiøs og målrettet, og det passer godt til Danica Pension. Jeg er overbevist om, at han er den rette til at sikre, at Danica Pension i de kommende år udnytter vores tættere samarbejde med Danske Bank og vores stadig større kundefokus til at styrke vores markedsposition,” siger administrerende direktør Per Klitgård.

Hent hele pressemeddelelsen her (pdf)

Pressechef Mikkel Bro Petersen, telefon 45 13 11 73 +

• Sitemap
  • Tilføj denne side til dine bogmærker

Gå videre

Kontakt os
Du er altid velkommen til at kontakte os med spørgsmål, eller hvis du ønsker kommentarer.

Ansvarlige investeringer
Alle vores investeringer bliver screenet, så vi sikrer os, at virksomhederne blandt andet overholder menneskerettighederne.

Ansvarlige investeringer