Frederiksberg Centret vinder stor international pris

​22. maj 2017

I aftes dansk tid vandt Frederiksberg Centret en stor international pris, der blev uddelt i Las Vegas. Her blev de bedste shoppingcentre i verden kåret ved den prestigefyldte prisuddeling ’VIVA Best of the Best Awards’ i Las Vegas.

Frederiksberg Centret vandt prisen i kategorien ’Design & Development’ efter ombygningen og udvidelsen, der blev færdig i 2015. Det er første gang nogensinde, at et shoppingcenter fra Danmark vinder prisen – faktisk har et dansk shoppingcenter aldrig tidligere været nomineret.

”Det er en blåstempling af, at vi leverer et rigtig godt shoppingcenter til kunderne, at vi nu vinder den her fornemme pris. Det er naturligvis det vigtigste. Vi er glade for, at et shoppingcenter her fra Danmark bliver vist frem og kan være med til at inspirere den internationale detailbranche,” siger ejendomschef Eva Handest hos Danica Pension, der var tilstede i Las Vegas og modtog prisen.

For yderligere information:
Tim Smidemann