En ny medarbejder bliver ansat

Når I ansætter en ny medarbejder, skal I give os besked, så vi kan kontakte medarbejderen og sikre, at han eller hun får den rigtige pensionsordning. Det gælder også medarbejdere, der kun skal have forsikringer, og elever som I skal tilmelde den obligatoriske elevaftale.

Sådan gør I
  • Log in på Netpension Firma 
  • Klik på "Tilmeld"
  • Udfyld oplysninger og tilmeld den nye medarbejder. Vil du tilmelde flere, kan du sende os en liste med medarbejdernes navne og CPR-numre ved at klikke på "Tilmed medarbejdere via fil"
  • Tjek eventuelt, om vi har modtaget din registrering i "Registreringslog" i topmenuen


Når vi har oprettet pensionsordningen, sender vi dækningsoversigten og forsikringsbetingelserne til medarbejderen. I vil efterfølgende kunne se den nye medarbejder på medarbejderlisten.

  • Udskriv
  • Sitemap
  • Tilføj denne side til dine bogmærker