Vi tager fat i dine medarbejdere – og giver klare anbefalingerVi tager fat i dine medarbejdere – og giver klare anbefalinger


 
7. marts 2017


 
 
Bryllup, børn, boligkøb og skilsmisse. Vi kontakter dig og dine medarbejdere, når I bør tilpasse pensionsordningen – og giver jer klare anbefalinger.


 
I Danica Pension er vi i gang med en større ændring af kundekommunikationen og måden at servicere dig og dine medarbejdere på. Fremover får I en m​​ail, hvis der er sket noget i jeres liv, der har betydning for jeres pensionsopsparing og forsikringer. Her fortæller Per Klitgård, adm. direktør i Danica Pension, mere om, hvornår vi tager fat i dig og dine medarbejdere – og hvorfor.

 

Hvorfor tager Danica Pension løbende fat i dig og dine medarbejdere?

”1,1 mio. danskere bør hvert år justere deres pensionsordning, fordi der sker ændringer i deres liv. De bliver gift, skilt, får børn, flytter eller får en lønændring – og det betyder, at deres pensions-ordning højst sandsynligt ikke længere sikrer dem og deres familie optimalt.
   
Du og dine medarbejdere kan være trygge ved, at I har den rigtige pensionsordning. Vi kontakter jer nemlig, når der sker ændringer i jeres liv, som har betydning for jeres opsparing og forsikringer. Og I får altid en klar anbefaling på, hvordan I bør justere jeres pensionsordning."

 

Hvornår bliver I kontaktet?

”Vi tager fat i dine medarbejdere, hvis de bliver gift, skilt, får børn, flytter eller får en større lønændring. Dine medarbejdere får en opfordring til at tage vores prisvindende online PensionsTjek, så de på få minutter får en klar anbefaling på, hvordan de bør justere deres pensionsordning.”

 

Hvorfor er det vigtigt med en klar anbefaling?

”Konsulenthuset Red Associates har de seneste 2 år lavet en række studier af vores kunder. De har vist, at det vigtigste for vores kunder er, at de er trygge ved, at de har den rigtige pensionsordning. De har også vist, at vores kunder oplever pension som komplekst og uoverskueligt. Derfor sikrer vi nu, at du og dine medarbejdere nemt kan få tryghed for, at I har den rigtige pensionsordning – ved at give jer klare anbefalinger gennem hele livet, både via PensionsTjek og vores løbende rådgivning.

 
På den måde kan vi give jer tryghed og ro i maven – og det ser vi som vores vigtigste opgave."

 

Hvad er det, at PensionsTjek kan?

”Danica PensionsTjek giver et klart svar på, om du sparer nok op til pension, og om du har sikret dig og din familie, så de kan blive boende i huset, hvis der sker dig noget. Det kan også fortælle, hvis du sparer for meget op, og hvis du er overforsikret og med fordel kan tilpasse dine forsikringer, så du i stedet kan spare mere op til pension. 82.000 kunder har allerede taget et pensionstjek, og vi giver snart alle danskere mulighed for at tage et pensionstjek, så de kan se, om deres pensionsordning er i grøn, eller om der er noget de bør justere. Så kan alle danskere få ro i maven omkring deres pension,” slutter Per Klitgård.  

 

 

 
 
​​​
 
Danica Pension, Parallelvej 17, 2800 Kgs. Lyngby. Tlf. +45 70 11 25 25, fax +45 45 14 96 16, CVR-nr. 25 02 06 34, kontakt Danica Pension.
Telefonsamtaler kan blive optaget og gemt til brug for dokumentation og sikkerhed.

Copyright © Danica Pension. Danica Pension er under tilsyn af Finanstilsynet. Læs vores behandling af personoplysninger og cookies og vilkår for brug.